A MICROSEC legfőbb célja a megbízható és felhasználóbarát elektronikus ügyvitel elterjesztése. Hiszünk abban, hogy ügyfeleink igényeinek alapos feltérképezése és a legkorszerűbb technológiák alkalmazása a felhasználóink megelégedését és a hatékonyság jelentős növekedését eredményezi. Cégünk üzemelteti az Igazságügyi Minisztérium online céginformációs szolgáltatását, melynek segítségével 500.000 cég bejegyzett adatait lehet lekérdezni. Fokozott biztonságú hitelesítés szolgáltatásunkat 2002-ben indítottuk, minősített elektronikus aláírás hitelesítés szolgáltatásunkat, valamint minősített időbélyegzés szolgáltatásunkat 2005 májusától nyújtjuk ügyfeleinknek. Cégünk az e-Szignó aláíró szoftver fejlesztésével nagy szerepet vállalt az elektronikus dokumentumok hitelesítésében és hiteles továbbításában, amelyet jól példáz az elektronikus cégeljárás megvalósítása: az ügyvédek és a közjegyzők elektronikusan aláírva is benyújthatják cégbejegyzési kérelmeiket a cégbíróságoknak. Szintén az e-Szignót használja több önkormányzat az elektronikus ügyintézéshez. A hitelesített elektronikus bizonylatok tömeges megjelenése és gyors hatékony előállítása elengedhetetlen eleme a fejlődésnek. Az elektronikus számlázás kapcsán felhívjuk a figyelmet a tanúsítványok és időbélyegzők használatára, a jogszabályok által megkövetelt hiteles elektronikus bizonylat összeállításához.