Az Euroexpert Holding Rt. csapata képzett számviteli, pénzügyi és informatikai szakemberekből áll. Céljuk az ügyfelek magas szakmai színvonalon történő kiszolgálása, amely számviteli-irányítási területen korunkban már elképzelhetetlen a számítástechnika lehetőségeinek magabiztos használata nélkül. Ezért szolgáltatási portfoliónkat informatikai irányban bővítettük, nem feledve, hogy a számítástechnikai alkalmazások terén kiemelkedőt alkotni csak úgy lehetséges, ha közben a hagyományos működési területeinken elért teljesítményünket is a legmagasabb szinten tartjuk. A könyvszakértő és adótanácsadó tevékenység keretében az Euroexpert teljes körűen ellátja a vállalkozások számviteli feladatait a nyitástól a beszámoló előkészítéséig, az adóhatóságok felé teljes körű képviseletet biztosít partnereinek. Az Euroexpert Holding Rt. Magyarországon elsőként fejlesztett ki és üzemeltet távkönyvelési rendszert. Az Expert rendszer alapjában véve egy fejlett integrált számviteli rendszer, amely hagyományos módon, Internet kapcsolat nélkül is üzemeltethető. Emellett azonban fejlesztése kezdetétől fogva kiemelt célként kezeltük a távkönyvelési képességet. Az elektronikus számlák elterjedése szorosan összefügg a távkönyvelési képesség elterjedésével, hiszen az elektronikus számla automatikusan találja meg az útját a kiállító, a vevő, a könyvelők, és az ellenőrök között. Ha közelebbről megfigyeljük a már gyakorlatban kialakult számlakezelési folyamatokat, jól látható, hogy egy-egy számlabizonylat kapcsán 5-6, esetenként több mint 10 személy kerül a számlával kapcsolatba. E személyek földrajzi elhelyezkedése és szervezeti hovatartozása olyan heterogén, hogy csak hiteles, hatóságilag is igazolt rendszereken keresztül bonyolítható elektronikusan. Mellesleg ha a hatóság elfogadja az elektronikus számlabizonylatot, akkor minden más szereplő is automatikusan elfogadja azt, hiszen egyazon jogszabály és törvény hatálya alá tartozik a bizonylat és annak előállítása, kezelése is.