Iratkezelési megoldás bevezetésének titkai
|
Vállalati, gazdálkodó, céges területen az iratkezelés támogatása, mint minden más "kiszolgáló" művelet informatikai támogatása a közvetlenül, vagy közvetetten mérhető hasznán múlik. Ha költeni kell, hát legyen, de a döntéshozók szigorú górcső alá veszik a beruházást, főleg ha az IT fejlesztés, és nem közvetlenül termelő folyamatot támogat.
Hogyan tudjuk az iratkezelést, vagy általánosabban a dokumentumkezelést a vezetői döntéshozók számára is közérthetően és legfőképp meggyőzően tálalni? Mivel érveljünk, milyen példákat hozzunk fel? Kikre hivatkozhatunk, kik az elsődleges felhasználók, akik a mindennapokban érezni fogják az előnyöket, kik a másodlagos felhasználók, akik a működő rendszer eredményeiből profitálnak?
|
|
|
|
|
Minden hajóra kell egy kapitány! A dokumentumkezelést ki kormányozza?
|
A dokumentumkezeléssel közvetlenül foglalkozó emberek épp úgy a terület szakértőivé, szakemberekké válnak, mint ahogy ez a folyamat pl. a projektmenedzsment területén már évekkel ezelőtt végbement. Egy-egy szakosztályi rendezvény a szakmai ismeretek átadásán túl, a dokumentumkezelés elismert szakmává válásának egyik eszköze.
|
|
|
|
|
Iparágspecifikus dokumentumkezelés
|
Április 19-én "Dokumentumkezelés a gyógyszeriparban" címmel, immáron második alkalommal rendezünk egy adott működési terület, egy adott szakma számára dokumentumkezelési konferenciát. Az előkészítés során lefolytatott beszélgetésekből egyértelműen látszik, hogy a hagyományos és alapvető iratkezelési, vállalatirányítási és dokumentumkezelési igények nagyban megegyeznek a gyógyszeripari szektorban is.
|
|
|
|
|